Time fade away

Friday, November 26, 2010

Dubai International Airport 2

salam and afternoon reader

skang dalam bahasa melayu. sungguh konon2 tulis dalam bahasa inggeris.. aku harap readers maapkan le ngan grammar aku yang pusing2 tu

ape2 hal, aku mulakan la dulu ngan yang dahulu eh :)
the 1st is kLia.. aloo... mcm la orang x tau kan pasal kLia ni... korang nak tau x? mase aku stat turun tangge nak ke tempat scan passport, em ape lagi yang aku henggat kalo x bukan trip transport ke kLia T_T

cume kali ni, aku x dapat naik train ke bilik menunggu (kah kah kah) aku kene naik bas ke sane.. ok gak. dapat jugak jalan2 kat atas landasan airport :)

aku g Jordan, naik emirates yang di mana feesnye only RM 1,800 return :) caye ke tidak ni? murah btol niiiii :) ikot an fares aku RM2,700, but agent 2 dapatkan ticket RM 2,200 ++, lastly, with emirates, tickets kami jadi RM 1,800 dan die refund balik our RM 800 :)

and transit kat Dubai International Airport selama 3 jam je :-<, so x sempat sangat nak jalan2 sangat..
ondaway ke Dubai, aku dapat dok dekat sebelah tingkap and sangat2 beeesss!!! (bes ke?) ade orang melalak mase nak off.. bile flite da start gerak, muke nak plak biru dok belah tingkap 2.. :-P perot tinggal kat kLia :-P

Dubai from above. it's was about 4 am and nothing we can see than lights
dalam 7 minit nak landing and aku kene off camera.. airport nak plak dekat ngan shore.. jd flite menurun atas laut jugak mase ni.. n lalu dekat betol atas atap kilang2 kat dubai.. and land ngan bagusnye :) siap ade passenger tepok tangan

ni buss nak yang da get ready nak amik kiterang.. awal2 da ready.. bagos2 :)

emirates saja yang tinggal :-P kat sini, iklan HSBC je yang banyak.. kaye meno HSBC ni.. sepatotnye x leh amik gamba atas airport ni :-P


lift nak naik ke duty free

duty free.. tp nak tgk board dlu supaya x rushing, and adjust mase supaya x tertinggal..
oh ni duty free site.. of course they got everything in here

ade taman dalam hati :-P

airport DIA sangat besa. sakit kaki nak ke kiri ke kanan.. hahaha... duty free kat blah depan hujung
flite aku, kat belah kiri hujung.. adoi ai.. ase2 mase 2 nak je naik kedi car 2.. 3 jam.. mane cukup nak jenjalan.. :-<


oh.. ni la die mase aku cube sedaya upaya nak update blog aku tp susah memeno..
kene berdiri ok dan aku dapat plak pc yang sangat tinggi and sangat lembab
sangat bengang nak bukak blogspot pon susahhhh!! orang sebelah2 da siap bukak fB..



nak plak duty free dia da macam shopping complex kan...

 

x sampai 5 menet, aku berlari2 ngan troley beg, kiterang sume da kene boarding..memang x sempat aku nak ilangkan sakit kaki penat dok dalam flit 8 jam.. terseliuh bdan dok lame2.. ni stat plak nak dok dalam flite lg 3 jam.. adehhhh....

ok le korang..blogspot sangat susah nak bukak dr sini.. nak hupload gamba skit punya seksa! geramm...
tp alhamdulillah dapat la jugak upload gmba 2 yang quality ade x de ni.. :-P

ok babe.. jupe lain kali
:)

No comments:

Post a Comment