Time fade away

Sunday, December 26, 2010

Jamiah Mu'tah, Mu'tah, Jordan

salam korang..
pagi2 aku da hupdate blog... try to tune balik mate aku ke local, tp Hunny Bee V demam, jadi aku pukul 4 am da terbangun sebab Hunny Bee V lapa.. sian plak kat die..
aku nasib baik masuk keje 31 Dec.. so, ade mase lagi nak tune mate aku ni.. bosan plak aku x dapat tgk matehari an.. asal tersedar je da malam :-P

aku da x ingat hari ke berape, Hunny Bee V bawak aku ke campus die.. yang pasti hari Jumaat la kan sebab xde orang lansung dan aku terpuruk di bawah pokok sensorang sebab die ke masjid.. hu~~

Jamiah Mu'tah atau Mu'tah University terletak dekat Municipality the great of Moutah, Jordan.. agak comel kawasan campus ni, sebab nak kate same besa dengan UiTM Lendu? boleh la.. tapi rasenye Lendu lg besa sikit dr MU ni.. tp satu2nya campus yang ade kat bahagian selatan Jordan.. kat Jordan xde college, so higher education agak terhad. tapi still ade yang private tapi x di ikitiraf di Malaysia.. medium dalam kelas, bahasa arab, n english di gunakan di American School saje..

pada aku, sian jugak Hunny Bee V bile tgk die datang balik ke campus die yang jauh berbatu2 ni.. lain la aku, kalo terase teragak2 je nak datang, anytime can.. tp x penah pon aku teragak nak pegi.. hu~~ :-P
a lot of memories here...

 lotsa olive tree here.. da macam ladang olive plak an.. kebanyakkannye da masak..
aku plak ade lah gadis yang gayat terhadap olive yang fresh

 bekas pelajar fakulty Shari'ah, Major usul fiqh and fiqh 
@__@


 syari' shaitan.. wonder x nape namenye macm 2?
:-P

syukron :)

p/s Hunny Bee V suruh aku register bahasa kat sini, jadi pengajian adelah selama 4 bulan aka 1 sem.. x nak acik de! kalo die nak teman x pe jugakk... aku x pasti aku leh nak idop dengan pemakanan mereka :-P

No comments:

Post a Comment