Time fade away

Monday, November 29, 2010

Mu'tah Malizi :)

http://www.emocutez.comsalam and afternoon

kat Malaysia da pkol 3 pagi lebih
kat sini baru nak masuk pkol 10
aktiviti harini x lain x bukan dok je dalam bilik
aku x bape sihat nak kelua
petang dapat sms dr kezen ajak makan kat rumah die :)
ohh blast dapat makan Malaysia di tengah2 Mu'tah ni
hoho
so selepas isya' aku mandi dan siap
cuaca harini kurang sejuk berbanding hari2 sebelom ni
so, amik kesempatan tido smpai petang bukak tingkap
:) nyaman dan masyuukkk :) :)
http://www.emocutez.com

pas isya' tadi kelua dr bilik
same2 pulak dengan adik2 Malizi sebelah rumah yang nak ke klas
bes je tengok derang :)
aku x tau plak ade adik2 ni yang pakai miqab
jeles :-P
huhu..
jalan nak ke rumah kezen agak menurun bukit dan gelap..
serem jugak kenang2kan kalo jalan sorang2 nak balik rumah
akhowat Malizi selalunya akan di temani oleh sorang akhi bagi memastikan keselmatan derang
akhi2 ni di panggil murokib :)
Hunny Bee V anti kek namo Murakib ni http://www.emocutez.com
x tau la nape, maybe ade la kot mase zaman2 die blaja sini dulu

em..kesempatan di ambil untuk berkenalan2 n borak2 dengan adik2 Malizi kat sebelah dan rumah kezen
sayu je aku dengar bile derang cakap
bebesar hati kami orang dari Malaysia datang mai makan kat rumah kami
http://www.emocutez.comadoi ai dik..
jangan la mcm ni an
terharu akak dengar... senang betol nak mesra dengan derang ni
walaupon semasing sibuk nak imtihan.. tp sempat jugak derang masak untuk kami
aku x pat bayangkan idup kat rantau orang kalo sensorang
oh.. pasti syahdu

tengok orang tengah belaja ni..
aku rindu plak kat waktu2 belaja aku
g kelas sume
bukak buku..
2 la dulu xde plak aku heboh nak g clas bagai and bace buku.. da abis blaja bru teringin..
rase mcm nak sambong blaja la plak
ahakkss
http://www.emocutez.com

apepon.. banyak aku belaja dari Mu'tah Malizi ni
idop kene la taf untuk meneruskan ape yang kita da pilih..
tabah je la ape pon dugaan dengan perangai n budaya yang berbeza kat sini
belaja bahasa derang lagi
ngan a'ailah mereka yang kuat, smpai syurthah x pat campo tangan..
jauh dari rumah (Malaysia) n berlainan cuaca..
nak basoh baju pon kene jemo depan heater
nak masak lemak cili api pon kene pakai laban
nak wat neskepe susu pon nak kene pakai susu kambing
alahmak..
exchange rate yang tinggi melahuk2
oh boy..

Malizi kurang kat sini..
kalo dengar seribu lebih pon..
tapi x nampak sangat derang ni kat atas jalan2 Jordan
jangan sorang2 n eksen walaupon berlainan course
sok2 pening kat sunyi dok negara orang
da terase nak quit
hm...
mesre je..
comel2 plak 2
suke je tengok derang...
semasing aku tengok happy je.. ade taman dalam hati kot..
mugkin kerane berkat kot dok bumi anbiya' ni :)
lagi 1
system pemilihan student ke Jordan ade pilih quota ketinggian ke?
atau tahap kecomelan?
kalo korang tengok Mu'tah Malizi ni
same je kecik die..
hahahaha
da semacam je plak an aku ni
tp siyes..
dalam musim sejuk ni, blush je pipi derang.. x puas pandang :)

ok sudah2 la.. suke sangat la cakap mende bukan2 ni..
besok nak bangun pagi, nak gerak ke Aqaba..
:)
kami mahu proceed ke Mesir pulak besok
oh.. mungkin lame lagi aku nak updatekan blog ni sebab Mesir xde system wifi lg..
inysaAllah.. aku cube ke cc..
MAYBE :-P

4 comments:

  1. aku bace entry bahase melayu je..klau bi aku malas nak bace panjang2 hahaha

    ReplyDelete
  2. irwan ramzi : ceh..bahahah...tau la english aku kelam kelibut :) ape cer ko kat sane weh!!!
    no malaysia aku off.. aku beli sim kad sini

    ReplyDelete