Time fade away

Sunday, January 23, 2011

weekend~~

salam korang
hari ini hari ahad.. bagun sangat pagi a.k.a 8.30 pagi, berlari terus ke pc sebab nak main game dalam friendster :D
game yang same malah x bape same, lebih kuramg la macamgame yang aku main dalam fB dlu..huhu... " goodgame cafe" hahahaha... aku sangat addict kat game ni mase aku ade fB akaun dlu...

oh.. ape perkara yang korang suke sangat2 mase weekend?

aku? banyakkk...

1) ofkos la aku nak memanjangkan kaki dan badan aku yang x bape nak panjang ni.. huhu...slalunya hari jumaat aku da stat lepak2 n catching up wif my Hunny Bee V.. ( macam la x jupe langsungkan!!)
yela, slalunye, weekdays, pas balik keje, aku masak, mandi, lepak2 tgk muvie kat tv, tdo~~~ besok pagi2 da nak kene rushing g keje... pfffttt.. penat2.. so bile hujung mggu, kami tgk muvie wayang plak.. huhu and chatting sampai ke pg2..

2) pagi2 sabtu, aku akan sedaye upaya kemaskan rumah, moping satu rumah atas bawah, cuci toilet, hanger baju2 yang dah basuh tapi yang x hanger2 ( selalunye membukit! tapi sebenarye amik mase bape minit je nak hangingnye) :-P sapu rumah, audit peti ais dan barang2 yang ntah pape yang ade dalam rumah ni.. sampai la ke tengah hari.. phewwww sumpah release gile! sshok bile rumah da kemas :)

malamnye plak, member2 Hunny Bee V rajin datang rumah, aku suke sebab kalo dok 2 orang je, macam bosan plak nak cite mende yang same.. at least kalo ade tetamu, lg2 member yang rapat, ade gak mende yang leh di borakkan... slalunye aku surrender awal.. derang stay sampai subuh... hu~~~ x larat acik do..

3) pagi2 ahad, kelua g beli nasik lemak n basuh baju yang baki2 dari jumaat sampai pg ahad.. sangat heaven! aku akan cube x kelua dari rumah time ni sebab aku nak lepakk je.. slalunye aku akan on9 o layan2 cite kat tv..

bes tol la weekend kan? tapi sume ni x kan terjadi kalo aku kene ke sumwhere.. mencikk...
vacation jarang la aku nak g 3 hari 4 hari je... slalunye aku akan amik really long vacation sebab aku x suke nak rushing! dengan jet lag lagi.. erghhh.. x suke2 >_<

masih mempertimbangkan keje yang banyak cuti :D

so, Happy weekend korang :)

No comments:

Post a Comment