Time fade away

Friday, July 27, 2012

27th July 2012

Assalammualaikum...
:-)

Lame sangat da x singgah sini. Schedule being so hectic, since aku start keje, tapi aku mau live to fullest.. So, busy shouldnt be a reason of any. Its unacceptable

Banyak perkara yg memanggil aku ke sini balik, antaranya, hal olimpik d london n keadaan bergolak di syria..

Ikot an aku mau share all of my moment on world map here, but, aku selalu xtau ape yang nak d sharekan.
Memandangkan da lama aku simoan cerita bout syria n london..
Mesir, alhamdullilah da hampir pulih
Percaya atau x percaya, hari aku d borg arabia, alex, untuk balik Jordan dah bermula pergolakan d tahrir, padahal malam sebelum tu aku d tahrir, family d malaysia agak risau ngan keadaan aku n Hunny Bee V, bila ada pengebom berani mati di kawasan cairo..
Tapi alhamdulilah...
Selamat semuanya...

Buat cerita d london, aku pada mulanya, xde rase nak update d blog pon.. Xtau kenape..
Tp semalam bila tgk berita tv3 capture d scene nearby olympic stadium 2012, aka, stratford station n whitleys.. Aku terpanggil nak tulis blog pasal london..
Aku betol2 berhenti d tangga whitleys, stratford station tu.. Memikirkan nak naik atau x je.. Hehehe... Memandangkan ramai yg mensarankan aku g, sbb ia shopping complex terbesar d europe.. Tp, caya atau x, d bawah tangga, pusing belakang, korang akan nampak stratford central, d mana barang2 local uk di jual pada hraga yang sangat murah (gilaaaa!!!!)

Ikotkan panjang cerita aku kenapa boleh ada d stratford tu sebab dia d zone 3, kire jauh dari london jugak..
Huhu
InsyaAllah.. Kalo d izinkan.. Aku share :-)

Salam ramdhan rakan2 :-)

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment