Time fade away

Monday, December 21, 2015

assalammualaikum.. 2016

21122015

# x tahu kenape harini rasa nak menulis balik. banyak perkara telah jadi. 
#dengar list lagu hit cinta dari indonesia x membantu langsung dalam menangani ape2 perasaan dalam hati sekarang ni
#berat mata memandang, berat lagi hati dan bahu aku menjalani kehidupan aku sperti biasa


# menulis itu terapi. aku harap boleh share mana2 untuk korang kat luar sana

aku masih lagi mengira kenape, orang menilai aku sbg satu yg tidak berharga tanpa mengira kehormatan yang selayaknya aku perlu dapat sebagai manusia. apa yang aku dah buat & lakukan sehingga mereka tidak mampu sedikit menghormati dan memberi ruang kepada diri aku..
nangis ye..
sakit hati, ye..
sekiranya ada silap, sbgai dewasa yang matang.. kita tahu mcam mana nak berbincang
tapi aku tau kamu memang x profesional dan berat sebelah
aku umpama satu perkara yang tiada hati dan perasaan..
kalau di katakan ini terbaik, apa yang kau tau mengenai terbaik untuk aku..

No comments:

Post a Comment