Time fade away

Wednesday, June 29, 2011

29/June/2011

Assalammualaikum...

harini nak blog puas2 sebab kat kL aku xde kemudahan internet memandangkan aku x bawak laptop kesayangan..macam da x sayang je :-p dan rumah Maksu masih dalam renovation.. so, aku semalam agak mati kutu memikirkan nak update blog title 28June2011, tapi x dapat plak..

still aku masih dalam suasana adapting keadaan baru lagi2 status da jadi student balik dan dok kat tempat baru.. iyep.. aku sangat susah nak tido kalo di tempat baru.. eventhou, rumah mak sedare.. tapi, still need an adaptation  :-p sangat penting waktu tido pada aku wat masa ini.. aku plan nak ubah routine aku yang suka tido lambat. sebab aku nanti nak kene travel 30km every day pergi balik dr kampus.. dan nak memastikan aku fresh masa dalam kelas nanti..

so, aku mulai harini sampai selasa depan akan ada di Senawang, TAN.. alhamdulillah.. sangat seronok, malah aku kene selesaikan apa2 document detail yang aku x complete masa registration semalam.. strating besok la kot sebab hari ni cuti Isra' Mi'raj..

No comments:

Post a Comment