Time fade away

Thursday, June 30, 2011

30/June/2011

Assalammualaikum...
http://www.emocutez.com

seronok betul ade kat rumah..walaupun aku tau untuk sementara waktu sahaja... tapi ok la kan dari dok kat kL sepanjang minggu ni... malam tadi xdapat nak lelapkan mate.. terase rindu sangat kat rumah ni.. yelakan. da setahun lepas degree aku duduk kat TAN.. jadi bile jauh sekejap da rindu.. dalam hati dan kepala masih memikirkan, relevan dan rational ke tindakan aku kali ni.. hu~~ mengada.. da register pon masih memikirkan perkara ni..

nampaknye Hunny Bee V seronok aku meneruskan belajar aku kali ni.. :-/
aku xtau nak kate suka atau takk.. tapi kene jugak nak bersemangat lepas ni.. x saba nak tau timetable and exempted paper.. boleh nak merancang2 masa.. mane tau banyak mase luang, boleh la selalu balik ke seremban :D

harini aku ke MARA lagi nak memastikan status aku.. nampaknye alhamdulillah, mugkin aku yang x berapa nak sabar sangat2.. mugkin aku terlampau risau ngan ape2 berkaitan dengan kewangan.. nampaknye kolej da keluarkan invois untuk semester ni.. Rm3,000++.. pening plak kepala aku memikirkan perkara ni.. aku takot keadaan aku bakal menyusahkan Hunny Bee V.. aku doakan segalanya di permudahkan oleh Allah...

hari ni nak kate g round2 seremban pon idak.. sebab banyak mende yang aku cuba selesaikan, perkara2 yang penting yang melibatkan apa yang kolej nak..
penat tidak, tapi aku terasa emo dalam tempoh nak kolej balik..

No comments:

Post a Comment