Time fade away

Saturday, July 2, 2011

1/July/2011

Assalammualaikum...

finally, fridays arrived ;)
kepada mereka2 yang berkerja pastila harini yang korang tunggu.. same la ngan aku pada suatu ketika dulu, hari jumaat adalah hari yang sangat2 malas aku nak buat keje dan malam je da ade plan lepak menunggu :D thee~~ i do really love weekend!

tapi wat masa sekarang ni, aku da terasa masa berjalan terlampau cepatt je sebab by 6 July is my first class for my study.. heh.. meaning, 5 July aku da kene head to kL.. yang mane, aku x de mood nak buat, langsung!
harini, aku x produktif langsung.. keje baring kat kerusi bawah tangga yang gelap ni layan tV.. oh sangat la x produktif.. dan, tepat pukul 3 aku telelap, sampai la asar.. terok gile! bangun2 kepala da pusing2.. heh... mencik sungguh keadaan mcm ni..

tapi bila Hunny Bee V balik, terasa la ceria .. he~~ ngade.. eventhou, harini Hunny Bee V sangat la busy harini dengan class dan meeting, dan dia terus tertido lepas balik dari keje.. aku x kisah, tapi ade peneman pon da cukup jugak :)

so, sambil melayan Tanah Kubur di chanel oasis, n Hunny Bee V yang suka menyakat dan aku yang tengah buat latihan grammar.. :)
semoga english aku bertambah baik buat masa akan datang...

oh cerita Tanah Kubur, betul2 menginsafkan...

ok la.. nak makan nasik pastu smbung study english :)

p/s : tadi tengok biography Sheikh Abdullah Sheikh Rashid : The Dubai Ruler, kat chanel Bio Astro, terasa kagum dan terinigin jejak bumi Dubai suatu masa nantii.. Amin, InsyaAllahh..

King Hussein of Jordan, inspiration to Sheikh Abdullah dalam menyamar sebagai rakyat biasa " Turun ke Amman dan menaiki teksi" ade ke kat sini? :-p Sheikh Abdullah pun buat mende yang sama, membuat sport check mengejut di sekitar Dubai.. selalu dilihat seorang diri atau bersama beberapa orang..

tQ

sentap dengar nama Jordan di sebut :-/

No comments:

Post a Comment