Time fade away

Saturday, July 2, 2011

2/July/2011

Assalammualaikum...

sangat suka dengan hari sabtu, sebab di tengah2 antara weekend, meaning that, boleh bangun lambat dan tido lambat :-D

harini, pagi da bangun sebab Hunny Bee V kene g keje.. ade larian 1 Malaysia katenye.. kesian die.. da la semalam smpai petang di tempat keje.. dan banyak perkara dan a meeting to settle.. heh~~ tapi alhamdulillahh... die dapat cuti isnin ni :) <3

harini meneman Mak dan bawak Hip dan Shelly ke kenduri kawen di KP.. aku ni jenis yang sangat susah nak ke  kenduri kawen.. ntah kenape.. mugkin sebab xde baju kurung yang lawa2 :-p.. manjang recycle baju yang sama..
tapi harini ade mende x bes jadik.. aku jadi emo x memasal pada Hip.. abis aku marah2 dia.. sian die. dala die ngah tension yang amat2 sangat, aku leh lak menambah beban dan serabut di kepala dan hati die..

i'm so SORRY .. tapi biasalah, being an ego me, aku x oandai nak mintak maaf kat adik2.. tapi sangat menyesal dalam hati yang x terhingga.. kalo ikotkan jalan yang betol, bincang ngan die personally dan back him up from down n his back.. tsk... nyesal betol aku smpai sekarang..

oh, di kenduri kawen harini.. well, aku memang x bawak kamere mane pon sekarang sebab, da ghosak, mugkin da tamat riwayat di tangan seseorang yang pinjam.. tapi sampai skang, x tau ape progress dari pihak peminjam.. hm... aku harap die x lupe la...

so, sampai di kenduri, dan ini adalah pertama kali aku bawak kereta naik Bukit Putus.. ber!! tapi, sengal la kan x berani..

suara penyanyi live band sangat lunak.. kalo die nyanyi in BM, suara ala2 kak siti kite. if in BI, lagi la sedap! aku sampai x saba nak abiskan makan sebab nak tengok sape penyanyi 2.. she's looking like a middle age, or 2 3 years atas aku.. eventhou, die menyanyi mengadap tembok rumah, oh~ die boleh nyanyi dalam senyum umpama die d atas stage yang penuh dengan audience.. :) i like u, sis!

cot cet cot cet,

it time 2 go..

guess who i met in shock!!+ gayat?




yup! Sari Yanti!!



da la duduk kat meja beradap pngantinkan.. ngah borak2 dengan hangatnya! oh she is a niece kepada tuan rumah.. eh! aku rase nak terkam nak cakp " nak siiggggggmnnnnn!" dengan gigi yg tersusun besar2! tapi aku cover! sat kang ade yg cakap , budak ni gayat nak mampos! weiii... air muke kene jage! :-p

:- tidak segayat aku bile selisih dengan MB Wilayah Persekutuan mase awal2 aku sampai.. heh

she is goddess beautiful in real life! heh! kulit yang sangat santek! rambot yang terbang2.even lagi lawa dari gamba di atas aku ase.. sengal umi

so we off ke seremban nak siapkan perkara yang berkaitan. teman Hip g tangkap gamba,untuk masuk belaja 4/July/2011 ni... aku doakan die terbaik dalam hari2 mendatang.. plis, prove that u can do it!the same opportunity never come twice! <3


No comments:

Post a Comment