Time fade away

Saturday, December 17, 2011

17th December 2011

Assalammualaikum...

aku pagi2 ni x tido lagi.. besok nak kene shoot pagi2 ke stadium bukit jalil, kezen aku kawen.. -_- x perlu la membayangkan kene arak sekeliling stadium kan..nah~

oh saje je update harini, tadi test camera baru ^_^

camera asal aku ghosak di tangan orang, jadi die replace yang baru.. mase awal2 mcam xde hati sangat la nak layan camera 2 sebab hati masih d camera lame.. aku suke snap sekeliling aku :) suke sangat2.. x kisah la dari camera apepon, yang penting the sentimental of the pic, not the price of the cam :-D

tapi, :-D sebab terase sunset kat umah aku tadi macam cantik je lepas hujan sepanjang hari, aku decide nak give this camera a try.. lepas godek2 setting, kite kasik layan gamba sekeliling rumah kecil ku ini

:) lahyan~~ ( gaya FaFau :-p )

yea~ ni bukan 1st snap aku pada hari ni, yang ni 2nd
what ya think? quite goodkan ? bila d tengok2 balik. agak menjengkelkan border aku ni kan? tsk... 

kite kasik layan lagi gamba2 poyo aku seterusnya..

bunga dalam kolam ikan depan umah aku.. bunga bawang kalo x silap aku namenye.. ;)

bunga pokok ulam raja betol2 depan paga umah aku, bukan aku tanam pon :-D makcik sebelah yang tanam :) 

the bud, the pink and the sunset..
macam pedey je mate pandangnye ha -_-

macam pelik je aku tengok bunga ni.. awat die memutih memeno dalam kelopak die ek? 
-_-

adik laki aku, Hip.. 
-_- baru smpai dari campus, manjo mak amik! :-p muka nak ceria sebab da start coti sem ^^

em... dalam setting camera, my fav setting is macro super/macro n sunny lighting.. nape ek?
so kalo korang tgk gamba2 aku, korang nampak the blur efect 2 sebab macro setting 2 le.. -_- dan terlampau oren bebenau kek sunny lighting setting aku..

apekah?
dalam camera tadi nampak macam lawa je 

hurm...



2 comments: