Time fade away

Wednesday, December 21, 2011

21st December 2011

Assalammualaikum...

harini aku kelua ngan anem.. lame betol x lepak dengan anem, sbab anem sangat susah nak cuti.. jadi hari, alang2 anem da ajak layan wayang, aku pon ok je.. beside aku macam mati kutu jugak dok umah lame2.. bile da terase bohsannye, aku start la x menentu arah kat rumah ni.. hihi

tQ kat anem sbab belanje wayang cite chipmunk :-D, layan ngan popcorn caramel n soft drink strawberry besa :-D lahyannn

cik zahanem :-D
our lunch -_-
mahahahahahaha



tangkapan pada hari ini memandangkan besok aku da masok training tukang buat air kat tesco :-D jadi, harini aku menghadiahkan diriku (acecececehhh)

a new baby in my family :D x saba nak bacenye! beli kat mph, memandangkan ade discount 20% :)
sangat suka, tp duet sangat2 limited..

Love, Peace and Purple
catchy tak name die ;) it is really me! hahha.. warna die purple kecoklatan dan macam ade shimmer2 sikit.. 

hik hik hik.. you rock theme yang sangat2 memanggil2 aku supaya membelek, terpengaruh dan membelinya! oh, aku memang mempunyai satu tebiat yang tak tau kenape.. aku suka pada warna2.. sebab tu aku cenderung nak membeli make-up especially eye shadow, nail color dan mascara :D
dari sekolah dulu, aku memang suka, kuku aku berwarna.. :-D start masuk university aku layan kan aje g class pakai warna kuku.. aku selalunya pilih yang ala2 neutral la.. kalo kot aku pakai ijau ke biru.. tangkap leleh jela sesape yang memandang aku.. hihi

oh, essence, YOU ROCK, jarang2 aku nak drug store jual barang macam ni.. selalunya, pasti la warna2 ladies, kali ni, theme ni betol2 tangkap leleh kat aku. pastinya setiap kali aku masuk drug store, aku akan ke counter ni :) untuk belek2 dan beli :D


oh another tangkapan yang sangat superb! aku memang gilakan mascara, tapi nak pakainye hanya la pada event2 tertetntu.. tapi kali ni aku menangkap balik.. adui ai, lame jugak aku dok sangkot kat counter essence sebab kat mascara ni... aku da tekad nak amik 3, tp, sape la nak pakai.. so aku ase ni yang terbaik sebab, selalu orang akan pili, curl, length and volume. kali ni aku sangkot kat false lashes mascara ni.. (pandai sungguh derang carik tag line -_- ) 
balik terus unwrap, layan sensorang mascara, 2 coats, as promise, volume no, but  length and curl memang xpayah pakai curler ^^ super loving it! murah dan sangat2 menggilakan

ok la 
babai
mahu layan cempedak goreng 
fuhhhh~~~

No comments:

Post a Comment