Time fade away

Friday, February 17, 2012

17th February 2012

Assalammualaikum...

tinggal beberape hari je lagi. aku berharap aku dah bersedia mentally, especially. physically, aku ase masih mampu dalam banyak2 perkara. ye lakan, perkara yang berkaitan dengan emosi bukan senang nak d lawan kalo xde kekuatan luar dan dalam. serius aku takot sangat bab tu. berjauhan dengan Hunny Bee V, bukan perkara yang aku nak sangat sebab, boleh kata, kami distance relationship sejak kenal sehingga ke kawen. ku pikirkan perkara ni akan stop, oh kali ni i have to leave, again! for future sake..

semoga di permudahkan, dirahmati perjalanan kami.. amin...
aku x saba nak balik!!!

harini, ke kL dengan niat mahu menjenggah uniqlo and some boutiques yg boleh nak di beli baju2 yang best. tp memang plan ke uniqlo aje sebab nak nak carik hoody yg comel2.. tp sayang. musim da bertuka, maka, baju winter dah di sumbat balik dalam kotak :(

tQ kepada teman yang memberi tips disana, treat my break+lunch; spaghetti bolognese & kasturi apple juice and scraft :) di central market

hajat di hati nak jumpe dengan sorang teman belaja dulu tercapai :) die pon akan boarding dalam masa terdekat ni. semoga di berkati perjalanannya.. :) oh tQ to your cafe latte & american cheese cake di kLcc. pelis ingatkan aku janji2 manis piza.. mahahah :)


No comments:

Post a Comment