Time fade away

Monday, February 20, 2012

20th february 2012

tangan gatal2 g bukan hp lame.. mate aku mula carik pasal dengan mencarik folder name memoirz of diploma.. gile. g carik pasal. skang makan dalam. sendiri. sorang2. depan tV cite the firm. di tengah pagi2 bute. tidak ketentuan arah. bodoh.

Maseh same mi sayang aku kt ko :-) x b'ubah kit pn.. 8/9/2008 2.17am

:-) ko t'baik pnh aku ader mi.. aku xkn lpe.. 8/9/2008 4.30am

okei mi, aku janji!!smpi ble2 pn aku xkn lupekan ko mi .. :') lucky 2  hav u as my bestiest friend umi nona amar binti amir!!!  ..............  30/9/2008 11.37pm


 
skang da sakit tengkok macam orang kene darah tinggikan. nak emo x tentu arah. lame jugak aku x tulis2 hal berkaitan dengan kawan2 aku kat sini..

sumpah, this is stupid..

lame umi!
 

No comments:

Post a Comment