Time fade away

Thursday, December 1, 2011

1st December 2011

Assalammualaikum...

da December kita kali ni, macam laju sangat je kite pengakhiran balik, dan aku ase banyak sangat2 yang aku x catch up dalam masa ni.. oh hai..

entry kali ni mungkin banyak gamba sikit, aku ase bukan sikit, tapi banyak.. kebanyakkannye yang aku snap nak d buat post dalam blog ni.. tp, asal tiba masanya, aku busy dan aku terus lupa sampai la aku godek2 balik hP aku.. so, aku uploadkan juga.. itu pon x semua :-p

the pic's quality wouldnt be so great sebab aku pkai hP murah je nak snap all the pics.. -_-
"nyampah je dengar kalo ade org cakap mcm 2.. motif?? yang penting the pic itself

my consolidated comprehensive income statement, that i should do it from scratch! 
a compulsory Q in my f7 exam

my addiction from diploma.. mcD breakfast.. sausage mc muffin 

a day out with Nurin, a small cousin dr belah Hunny Bee V, time ni class aku cancel
dan aku shoot balik terus ajak die kelua.. oh, this is my first time masuk Petrosains.. gile kuno !

Nurin :)

a shoot from virtual go kart car yang melayang.. mcm bawak heli! yang aku naik. keluar dr virtual
go kart, aku da macam orang mabok todi da.. 

Nurin's chocolate ice blanded d Secret Recipe, pastu godek spagethi aku -_-, kate kenyang

oh, tangkapan di awal cuti sem aku, 3 helai jeans, memandang aku mengemok dan jeans aku merekah
they are, Lumberjack jeans, Lois and Lee.. lahyan~ gile heaven feeling mase ni! setahun sekali beli jeans.why? sbb setiap tahun jeans koyak due aku kegemokkan!

oh apekah name mende ni.. aku pon lupe. tapi sangat la sedap! kat chicken rice shop dan ini adelah hidangan kecik.. konon2 petang tu, bajet2 xnak la makan banyak.. oh, meal ni d suggest oleh Fina.. ape ek sebab kelua ngan die time ni, aku sendiri da lupa 

memang aku gila2 carik nak minum air ni, sebab lepas minum kat kFC, aku da x jupe 3 layer tea ni.. 
aku ni da la memang kaki teh kan, dapat yang mantap mcm ni, menggila la aku.. hehe

oh ini wanton sup pon di suggest oleh fina. super sedap!!

oh, this is suppose to be special entry tp sebab da terlambat nak buat, aku joinkan sekali kat sini,
the cake n the words are so meaningful for me.. the cake is a gift from my dad, and the words is about me and him on our 4th wedding anniversary. thank you for being a super special guy in my heart and life, Hunny Bee V!

tangkapan cik Ain aku yang da kepala da melayang2 mase study, ni kat level 2, Tun Sri Lanang Library, UKM.. memang x de orang sangat level ni, tp sekali yg datang mahu plak group n macam da berpakat nak pilih tempat nak gelak kuat2.. cis.. memang the best place to be la kalo nak study.. will highly motivate :) 100% sure!

Jane bukan sebarang Jane, tapi adalah Jannah, adik ipar aku.. wat surprise mase ni. dan die pon da stat tido mase ni.. aku pon terkujat mase die bukak pintu bilik, ingt kan salah pandang.. bahahaha :-p Happy 21th Jannah, semoga lebih matang dalam membuat keputusan dan menjalani hidup ko 

oh, gamba nak kaki je kan, konon2 simbolik :D , ni kaki aku, Yana n Ina.. member2 aku mase practikal dan mase aku keje sekejap dulu, derang memang best! keep in touch and catch whats left, memang perkara yang sangat2 bes la kan bagi seorang perempuan :D dan aku g visit balik main opis aku kat seremban.. gila rindu shiakk

my Ain yang kemain lagi nak posing ala-ala kerek depan camere aku kan.. mahaha.. :-p ni perjumpaan kecil2 an aku dengan member diploma aku, raya haji masa ni, aku je yang x raya sangat ha.. aku x perasan pon tarik yang aku pilih tu, hari raya aidiladha @ Qurban.. siyes x pasan, sib baik ain x raya, leh la join aku kat mid ni.. hehe.. Ain datang dr melaka ni wei, nak sangat jumpa member2 dia kan, rindu katanye

oh another 2 of my x classmate.. da berjaya da semasing ha.. kiterang jumpa kat Pizza Hut, Mid Valley, kegemaran dak iwan OKB :-p  then pusing2 1 mid, last sekali, Aramia belanje aiskrim mcD.. sungguh kebetulan ade pc fair kat Mid time ni, lagi la penuh menjengkeh mid yang da sememangnye crowded itu

 
heh, mase ni raya aidiladha, so aku pilih nak berjubah, padahal jubah ni da lame kan.. beli mase aku g Jordan, oh jubah ni, kire macam baju kebangsaan perempuan arab Jordan la :) di sebabkan baju yang aku bawak balik ke umah mak aku, aku bawak baju tido/ comot wat basahan, sekali semua adik2 aku balik, terase la plak nak kelua, aku bantai la kelua dengan jubah ni.. hueh hueh 

some lil catch up with my bro, Hip

and Shelley and yes, aku lepak old town pakai jubah itu, so what the hell.. wau! nak jadi avril plak aku skang ha..kemain

a late noon tea with Fina, ni baru lepas balik dari interview kat pD, the view is super miracle okeh.. tp dapatnye belum tentu.. x kisah la.. janji ade mende di buat d kala (konon2nya) x de mende nak d buat

classic cheese @ Secret recipe Seremban 2.. yummyyy.. pelengkap kepada tea d atas :) lupe plak nak bagitau yang tea tu free khas untuk minum petang kat secret recipe :) either black coffee atau plain tea 
layan~~~~~

Dyba Soot solemnization on 11 November 2011 kat Segamat Johor
kawen sudah kezen mezen aku, x sangka sungguh semasing da besa.. rindu plak zaman kene keja ngan nenek aku sebab kiterang mandi dalam kolah tadah air, dengan shirtless kiterang lari 1 kampung .. mahahaha.. ok, semasing still tadika n Dyba still 3 tahun mase 2.. 

oh kekusutan dalam minda ku, insyaAllah will be over nex Wednesday! pastu leh planning macam2.. mahahaha.. tp sebelum 2, harap2nya dapat la jawab dengan baik
100% on final exam babe! and it is 6 credits hours persubject.. pengsan

my BPP exam kit, the most suggest by lecturer sebab susah -_-" 

the text book, buku rujukan dr library, past year exam kit, and exam kit Q -_- thank you.. hanya untuk 1 subject

buku yang aku jumpa mase study kat library kampung kayu ara, how to study.. tp nak bace dekat2 exam nida terasa x sesuainye kannn.. tp aku pinjam jugak la kan.. hehehe

bersama Abdul Fattah bin Abdul Muiz kat wedding kawan aku, Shasha kat Semnyih Club House.. oh by the way, ini anak pengapit aku :) Nana. comel nak pengsan fattah ni kan. geram gila! pandai plak die senyum mase dalam pic ni.. bless sungguh bila dukung die, mama die kate, 1 je yang aku isau kat fattah ni, die x takot orang :-D 
lucu mama fattah ni ek, bagus fattah kecik2 da x nyusahkan mama n papa, aunty harap dapat baby macam fattah jugak nanti.. aminnnn ( yg tembam, yg comel, yg baik :-D )

last but not least, our Shasha, semoga berbahagia ke akhir hayat :) kami kenal 1 same lain since form1! smpai ke sekarang. time ni terkurang sorang, kira Hassan..
kelakar sungguh fattah time ni, die nak dukung ngan pengantin je.. pandai pilih lawa2 fattah nii.. kalo x die xnak pandang camera, da muka die ngadap shasha, smpai shasha volunteer dukung die.. he
oh ayat shasha kat fattah mase wed die, " ko ni wat aku terasa macam perempuan paling cantik kat dunia laa" sebab fattah berpusing2 nak pandang shasha mase ni.. x bekelip2 mate die mase ni he~ comel je

baju yang shasha pakai sangat cantik, husband die design.. tp husband die bukan bahagian fashion, tp dentist.. xtau mane datang, tp memang cantik!


all the best to our 2011 and pray for better 2012

No comments:

Post a Comment